Jumaat, Mei 23, 2008

Neutral dalam politik and agama.

neutral adalah prinsip hidup saya dalam politik dan agama.

neutral menenangkan hati saya dalam kehidupan.
tidak perlu rebut dengan orang,tidak perlu menetapkan bantasan yang menghadkan perkembangan pemikiran dan mental serta kerjasama antara ahli-ahli politik.

bebas memberi pandangan terhadap isu-isu semasa.
berani menegur pihak-pihak pembangkang dan ahli-ahli politik dari barisan national.

neutral menyebabkan saya menikmati kebebasan yang sepatutnya tanpa melepasi bantasan yang ditetapkan oleh Nya-------tuhan,semangat dan lain-lain.
bebas mengkaji buku-buku suci dan mengambil bahagian yang mempunyai persamaan dan mendalam pengenalan saya terhadap Nya.

walau bagaimanapun, neutral adalah kebebasan yang dinikmati dengan rasional.
neutral tidak menimbulkan huru-hara kerana seseorang yang bersifat neutral akan memandang sesuatu perkara dengan pelbagai sudut.
demi kebaikan bersama dan nama baik pencipta dunia.

neutral ialah stail hidup saya.
bagaimana dengan kamu?????

Tiada ulasan: